Candan canım bende 2 bebeğimde 8 haftalık kalbi durdu. Aynı senin gibiydim bu 3. Hamileliğim. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum sabah akşam. Şimdi 22+5 haftalık gebeyim. Rabbim bilir sonu ne olacak ama inşallah hepimizin bebişlerimizi kucağına almayı nasip etsin. Ben 2 doktora birden gittim bir hafta birine bir hafta birine. Ancak öyle rahatlıyordum. Her gidişimde bebeğimin kalp atışlarını duyana kadar ömrümden ömür gidiyordu. Hala da öyleyim sürekli bişeyleri takıyorum. Rabbim sonucunu güzel etsin napalım böyle böyle geceçek mutlu sona ulaşacağız inşallah Yüce Rabbimin izniyle inşallah