Merveee12 ay ayni ben tamamiyle ben :) cok heyecanliyim stressliyim sabah 7 de yatisim olacak nasipse arife gunu :) bende normal
Istedim ama bebis biraz iri catimla kafa tam kiti kitina suan 2 eylulu beklersek zaten cok zor dedi riske atmayalim
Dedi arifeyi kabul ettik bizde :) heyecanli misin