iki_tospik_annesii eslemsi Evet cnm öğlen post açmıştım zaten suyum mu geliyor idrarım mı diye suyum geliyormuş onun için almamız lazım dediler
ozge07070 iki_tospik_annesii rabbim yardımcın olsun kuzum bi avazda doğurursun inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini 😘🥰♥️🙏🏻
elaweannesi iki_tospik_annesii nasıl oldun canım lavaboya kalktım seni merak ettim aklıma geldin uygulamaya girince sen bebiş iyisiniz inşallah
iki_tospik_annesii elaweannesi Çok sağol gülüm 😍 ikimize çok iyiyiz çok şükür şimdi yavaş yavaş yürümeye kalkıcam inşallah başara bilirim sancılarım war
Merve_0109 iki_tospik_annesii başarırsın sen ❤️❤️❤️ rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲❤️
elaweannesi iki_tospik_annesii yarın kontrolüm bi karara waracağım canım yani hala kararsızım isteğe bağlı Sezeryan mı edeyim ya da normal mi yarın netleştiririz gibi🙄