arenikom canım neden sessiz kalıp ağladın bedava mı bakıyor sana maaşını alıyor, benimde başıma geldi bir defasında ama bende ebenin üzerine yürüdüm bana bağırmaya hakkın yok gidip seni şikayet ediyorum dedim korktu ve özür diledi kimseye ezdirme kendini, ahhhğ böyle ebelerden nefret ediyorum