Nihan_35 benim ovülasyon testi gibi bişey kullanmama gerek olmadı çünkü her zaman tek taraflı ağrı hissederim yumurtlama gününde. Normalde adetim kaç gün sürerse sürsün, adetimin başladığı günden sonraki 14. Günde olurdu ama bebek düşündüğümüz zaman 12. Gününde oldu o ağrı. İlişkiye girdik ve hamile kaldım. Yani gün değişebilir.