Nihan_35 canim dedigin gini kisiden kisiye degisir mesala, gecen ay 10 unda yumurtlama olmaz ama bu ay 20 winde yumurtlaman olur (örnek) yani her ay regliden 14 gun yukurtlama olur diyolqr ama cogu insanda bu boyle degil adeti duzenli olsa bile ki benim duzenle en fazla iki gun geriye qtar benim adetim ama hep ovulasyonda ayni gunde olmadi yani. Her ay bu değişirmis. Ve bi cok insan reglinin 1. Gununden 14. Gune kadar saydiginda yumurtalma gunu o dur diye biliyo ve zaman kaybi oluyo bazen dogru tutuyo ama cogunlukla farkli gunlerde zamanlarda oluyo. Sen devam et ovulasyona. Bi de bisey daha dicem kadinlarda her ay iki ayri yumurtalama oluyomus he her kadin da ayni midir bilemem, yani şöyle canim. Mesela bugun yujurtlama gordun yqrin çatlama gördün degerlendirdin vs. Yine devam ediyosun test yapmaya tekrar yumurtalama gorme sansin olabiliyomus. Bu ikinci yunurtlamayi gormek isteyeunler ikiz bebek isteyenler oluyomus genelde. Yani sen bilirsin istersen devam et 2. Yumurtlamayi da gor. Tabi her kadinda her ay iki gun yumurtlama olur mu bilemem. Sen bilrsin canim🙏🙏🙏🙏