Sasem Aydayim ve gebeliğimin başından beri biniyorum suanlik bir sıkıntı yaşamadım ama yinede dikkatli olmak gerekir canım 😌
zeynepp1 byzknn ben bindim hemde baya binmeseniz daha iyi tabi ben hamike kaldıgım ilk zamanlardan tutun 16 haftaya kadar biniyordum sonra annem kızınca braktım 🤭 riski elbet çok var siz mecbur olmadıkça binmeyin
zeynnn5441 1sincaptanesi Ay valla bende Çok endişeleniyorum kasislerden geçerken dolmuş hafif ayağa kalkıyorum 😶