1sincaptanesi ben ilk haftalarda çok yaşadım kanama o yüzden psikolojim bozuldu, dolmuş fobim oldu. Hala daha yürüsem, iş yapsam biraz, yorulsam korkuyorum. İç çamaşırımda hep bi peçete. Vala eşim bile dalga geçiyor. Ben de gülüyorum kendime bazen ama napıım içim rahat etmiyor 😁 aminnnn hepimiz alalım sağlıcakla kucaklarımıza