Tucicup korkacağınız bi durum yok şütfen endişelenmeyin bende geçirdim korona ve şuan 31 haftalık oldum bebekte bende gayet iyiz arkadaşlar evet vefat eden gebeler var hepmiz tedirginiz ama bazen tevekkül etmekten başka çare yoktur eğer bir insanın vadesi dolduysa virüs sadece bir bahnedir siz şuan kayıp kafanızı vurupta ölebilirsiniz haa ecel gelmedikten snrada virüs değil ne gelirse gelsin yani doksan yaşında insanlar atlatıyo bu hastalığı böyle düşünmek lazım lütfen morelinizi yüksek tutun bu hstalıl daha çok psikolojik savaş kötü düşünürseniz kötüleşiyosunuz ama sen güçlü olursan zaten gelip geçiyo