Glsm-- asinizi olmadiysaniz mutlaka olmanizi oneririm. Maalesef elimizden baska bir sey gelmiyor. Yapabilecegimiz tek sey bu ve yakalanirsak da panik yapmaktan ziyade bol su icip, balli sutumuzu meyvemizi, lifli gidalarimizi eksik etmemek. Elden baska bir sey gelmiyor maalesef. Kaybınıza çok üzüldüm. Allah saglikli evlatlar nasip etsin insallah 🙏🏻