Prensesannesiii03 dilara_cinar99 yok cinsiyet sıkıntım arastırmadaki doktorumda erkek ondan çok memnunum artık orda doğum yapcam 1 ay 15 gün falan kaldı zaten 😂
Prensesannesiii03 Serpilbb evet ya arkadaşlarımda böyle söyledi kadın doğumda randevu bulmak çok zordu mecbur ona gittim bebeğime gelişim geriliği var dedi ama giç bir sorunu yok allaha şükür 😂😂
dilara_cinar99 Prensesannesiii03 Ay sonlarında randevu açılıyor diye biliyorum olmadı sabahın 6 sında hastane yoluna düşüyorum 🤦🏻♀️
dilara_cinar99 Prensesannesiii03 8 bin ne Allah aşkına çocuğu ağrısız sancısız mi çıkarıyorlar yada eve bakıcı gönderiyor olmaları lazım 😅
Prensesannesiii03 biranne3cocuk evet öyleymiş ben gideli baya oluyor 2 aydır falan gitmiyorum artk özele muayene ücreti aynımı değişmiştir oda
Prensesannesiii03 dilara_cinar99 aminn 🙏🏻😂 var biraz ama korku daha çok normal doğum olucak benimki korkuyorum o yüzden 😂
biranne3cocuk dilara_cinar99 yok hayır gitmiyorum. Online diye duymuştum. Bu 3.gebeliğim, 2.gebeliğimde gitmiştim Gebe okuluna 😊
Prensesannesiii03 dilara_cinar99 evet arada bir açılıyor ama ben arastrma hastanesindeki ilgiyide çok beğendim özel hastane gibi çok ilgililer
Prensesannesiii03 dilara_cinar99 bende çok fazla buldum birde normal doğummu blmiyorum ama eğer normalse çok çok fazla 😂😂
dilara_cinar99 Prensesannesiii03 Stres yapma elinden geldiğince ne kadar rahat olursan o kadar iyi 😊🌼
dilara_cinar99 Prensesannesiii03 Bencede düşünsene o kadar sancı çekip çocuğu doğurcam diye uğraşıyorsun ücret olarak 8 bin veriyorsun onlar bana 8 bin versin🤣