dilara_cinar99 Bende boludayım ilk nst çagsuda girdim 32.haftada ama devlette 36.haftamda girdim ilk Bekir beyi çok beğeniyorum çok zor randevu bulunuyor yarın ona gidicem inşallah 39+2deyim. İlk doğumumuda devlette yaptım necla hanıma denk gelmiştim normal doğumda doktor seçme şansınız yok maalesef. Birde ameliyathane tadilattaydı ama artık açıldı