Nilufar_1996 isimsiz olması daha iyi
Heryerde ismi neden yazıyor biraz anlamsız zaten bende hic sevmiyorum
Daha sonra başka bir bebege vermem gerekirse isimli nasıl vereyim yani ablama kardeşime vs. Sonucta bebek kıyafetleri paylaşılabiliyor kardeş veya arkdas arasında
Ben öyle düşünüyorum