Tubadgn_ Kızlar 13 haftalık hamileyim dün kendi doktoruma gittim kıza benziyor ama emin değilim dedi bugün devlete gittim kıza da erkeğe de benziyor dedi 2 hafta sonra netleşir dedi kafam karıştı böyle bisi yaşayan oldu mu aranızda lütfen bakarmisiniz
Sibelblby Tubadgn_ 16 haftaya kadar netleşmeye biliyor tam göremiyorlar sadece benzetme yapabiliyorlar genelde
999zzz Tubadgn_ erkeğe benziyor canım kzıını bu kadar kabarık olmuyor belli olunca yazarsın ama kesin erkek diyorum
Fasulyem2 Tubadgn_ %100 demediği için zaten değişme ihtimali yüksek tam görememiş muhtemelen 16 da hatta 20 de ayrıntılı ultrasonda görmeden emin olma doktorun kendinden emin konuşmamış çünkü. Bana 12 de ilk kıza 5 dk sonra da erkeğe benzior dedi 13 de %100 erkek dedi 16da da değişmedi erkek dedi. 23. haftada ayrıntılıya gircem ondan sonra alışverişe başlıcam ne olur ne olmaz 😁
Tubadgn_ Ipekkarakus0 kız mi denildi size de kiz denildiğinde yanılma oluyormus diyorlar kafam karıştı
ozlem-t Dün bana da kıza benziyor denildi, bacak arasında herhangi bir çıkıntı yoktu. Hayırlısı ve sağlısı neyse o olsun.
Tubadgn_ Betulsen34 olabiliyor demkki kafam iyice karıştı ya iki hafta nasıl beklicem bilmiyorum 😅 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inslhh
ozlem-t Tubadgn_ Doktorum kendinden emin konuştu değişmez herhalde ama öyle bir durum olursa yazarım. 13+0da öğrendim. Yani 2 gün önce 🥰
Tubadgn_ Fasulyem2 ahahahha bakalım canım hayırlısı zaten oda emin olmadığını dile getirdi net degil ama kıza benziyor dedi bende iki haftayı beklicem sağlıklı olsunlar da her ikiside evlat insan sadece merak ediyor 🥰
Rabiakoksal Tubadgn_ 30 haftalık hamileyim hala net birşey söylemediler. 2 hafta sonra tekrardan gidicem 😓
Tubadgn_ Rabiakoksal tuhaf bi durum ya illaha şimdiye kadar belli olması lazımdı şaşırdım hayırlısı olsun insallah 😌