Bence cok doğru seyler yazmış @Tansuozp_07 gercekten vicdanen rahat etmiyorsan şu saatten sonra kendini toparlamalı seni ne bu kadar halsiz ve İştahsız bırakıyor sorunu düşünüp bir an önce çözüme odaklanmalısın. Bir psikologdan ve diyetisyenden destek alarak hem psikolojik hem diyet programı ile aşabilirsin bu durumu. Bende zamanında kilo alamama- İştahsızlık problemi ile danışmıstım diyetisyene, gercekten cok faydası oldu. Kaldı ki artık iki canlısın. Elinden gelenin fazlasını yapmalısın. En basitinden folik asit düşüklüğü bile bebekte nörogelişimsel ve sinirsel gelişimde ciddi anlamda sorunlara yol acabiliyor.Düşünmen gereken bir can var içinde. Vicdanen rahatsız olmak bir önce harekete geçirmeli seni. Artık şu saatten sonra program yapıp günlük protein vitamin alımına dikkat et zorla kendini bir yerlerden destek alarak mutlaka 🙏muhtemelen istemeyerek de olsa alışkanlığa dönüşmüş bu yaşam tarzı çünkü