Kızlar 23 haftalık hamileyim..sadece kahvaltı yapabiliyorum bütün gün..ne öğle yemeği,ne akşam yemeği, ne süt, ne de ceviz yedim şimdiye kadar .. ne biçim anneyim ben..bütün gün yatıyorum hiçbir şey yapasım yok..bazen diyorum ki ona şimdiden iyi bakamıyorum ki 😥😥