Sinirbozucu dml33 beninkide sevmiyo ben yeni evliyim bu sene ilk beraber izlememiz olucak kumanda icin didişmezzsek😁🤣
Barlas_mom mirayveannesiii Her sezon olduğu gibi yineeee yeniden sabırsızlıkla bekliyorum kadro çok iyi 👍😬😬🤩🤩🤩
Sinirbozucu mirayveannesiii başladi bile cidden farkli oldu bu sene hadi iyi izlemeler🥳mavimi kirmizimi?😁
mirayveannesiii Sinirbozucu Şuan için iki takımdada sevmediğim insanlar var bi iki hafta ilerledim kesinleşicem ama bireysel olarak Adem🕊️
dml33 Sinirbozucu evlendiğim gunden beri ne izler ne izletir😃5 yıl olck hep ertesi gün ozetttn falan bakiyorm
Sinirbozucu mirayveannesiii benimde sevmediyim insanlar var, bende adem ve atakan arasinda gidip geliyorum😁