Busraaksel ben ilk muayeneye kendisine gitmiştim fakat daha adetim bile gecikmediğinden değerim çok düşüktü ama şak diye sen hamile falan değilsin dediğinde çok bozulmuştum. Kendisinden çok memnun kalan arkadaşlarım da oldu ama ben sevemedim sonra Tekden hastanesinde Özlem Katırcıya gittim veeeee en son canım doktorum Eda Ülkü Karakılıç’ı uzun araştırmalarım sonucunda buldum 🙏🏻 Eğer gebeliğin sıkıntılı değilse en önemli şey doktorunla enerjinin uyması bence. Ve Eda hanımla enerjisi uymayacak çok az insan vardır kesinlikle ama kesinlikle system hastanesinde doktorumu öneririm 13 gün sonra doğum yapacağım aylardır kibarlıktan anlayıştan başka bir şey görmedim sağolsun ❤️