Busraaksel Kızlar Kayseri’de hangi doktora gidiyorsunuz. Dünyam Hastanesi Aynur Simur’u önerir misiniz 🥰
Aysenur_98 Busraaksel canım aynur hoca çok iyi, çok ilgili bir doktor eğer gebeliğin normal ilerliyorlarsa gidebilirsin çünkü problem olduğu zaman fakülteye sevk ediyor
Terspektif Busraaksel ben ilk bebeğimi Aynur hanıma geldim şükür sorunsuz doğum yaptım. Şimdi ikinci gebeliğim yine ona gidiyorum ☺️ Ben memnunum önerdiğim arkadaşlarım da memnun kaldılar
Busraaksel Aysenur_98 daha çok küçük bebeğim 5 haftalığız şimdilik normal gibi ama tabi ilerisini bilemiyorum çok erken daha 🥺
mirage333 Gulada tüp bebek doktoru olduğu icin gebelik takibinde sorun yaşamiyormusunuz?? Randevu saatiniz olmasina ragmen çok süre beklemek gibi falan? İslemde olabiliyorlarya.
Gulada mirage333 evet zaman zaman yaşıyorum yogun oluyor fakat çok takılmıyorum ilk gebeligimden beri alışkınım 2. Cocuguma da 15 gün kaldı inşallah doktorda güven çok önemli gerçekten şimdi bütün kadin doğumlar yoğun malesef ilk zamanlar acibadem e gidiyordum
mirage333 Gulada ben daha önce o doktora gidiyordum. Soylediginiz gibi güven cok onemli. Guvenimizi kırdıgı icin biraktık :)
mercimekspor Gulada merhaba doğum ücreti nedir system hospitalde? doğumunuz yakınmış fiyat aldınız mı?
Gulada mirage333 anladim canim ilk gebeligi olanlara yetersiz geliyor galiba birinden daha duydum sağlıkla gelsin bebeğiniz cemal bey de iyi bi arkadaşım da ona gidiyor
mirage333 Gulada yok bizim sorunumuz tup bebek ile ilgili olmustu. Tedavi gördüğüm dönem. Sonra mustafa taş a gectim. Mustafa taş tedavisi ile hamilelik oldu. Ama o artık gebelik takibi yapmiyor cok yogun olduğu icin cemal ünlü ile devam ediyoruz.
Ozge Busraaksel ablam memorialde ülkü aksoya gidiyordu memnundu. Teyzem erciyes hastanesinde Bihter senem feyzioğluna gidiyordu. Kuzenim de yine erciyes hastanesinde zerrin avula gitmişti. Ben Kayseride değilim ama bildiğim doktorlar bunlar. 🥰
bebegimibeklerkeeeen Busraaksel Tekden hastanesi Ahmet Acer, erkek doktor tercih etmezseniz Medical Palace Nagihan Sarı. kesinlikle tavsiye ederim🥰
Busraaksel bebegimibeklerkeeeen medical palace’da çalıştım canım yönetim biriminde. Çok sevdiğim bir hastane değil ama diğer doktoru değerlendircem çok teşekkür ederim 🥰
Busraaksel bebegimibeklerkeeeen Nagihan hanımı tabi ki de öneriyorum çok ilgili ve iyi bir doktor ben sadece hastaneyi sevemiyorum o yüzden de güvenemiyorum. Doktor kaynaklı olmasa da hastane kaynaklı bir sorun yaşamak da istemiyorum