1999luanne deletedmom87894 evet bacagimda bile aynısı oluyor pahalasini almya o yüzden de cesaret edemiyorum morve turuncu tvsiye etmişlerdi burda birisi
EryaCa deletedmom87894 canım ben gilette Simply Venüs mavi olandan kullanıyorum harika tek kelimeyle ben yollardır kullanıyorum hatta o kadar güzel ki eşim bile bazen alıp kullanıyor
Blossom deletedmom87894 Pembesini kullanıyorum. Uzun süre de gidiyor. En son Haziran ayında 4′lü şekilde satılandan almıştım. Sonuncusunu daha yeni açtım. Tahriş de etmiyor. Ben aldığımda 75 liraydı ama 😥
Blossom deletedmom87894 sizin kullandığınız jelli olan mı? Jelli olansa jel bitene kadar kullanmak gerekiyor. Benim yukarıda anlattığım jelli olanlardan.
Semra120220 duyguuudmr Valla canım benim doktorda yok ağda yapma dedi ama jilet ile de alamazdim çok tahriş oluyor agdaya gidiyorum hiçbir şey de olmuyor valla