SinemOrkun Çok saçmaymış ben benim doktorum araştırma hastanesinde doc. Ameliyatı vs olduğunda özelde doktora gittim 2 kez bunu duyunca beni azarladı niye oraya para veriyorsun beni ara ben yoksam arkadaşıma yönlendiririm dedi. Gitme bi daha başka yere dedi.
Samet Bende de aynı doktor izne çıktı ben sormasam birşey olursa yerinize kim bakacak diye o bile umrunda değildi sordum şu kişi bakacak arkadaşımda o hastanede çalışıyor yanına uğradım bu doktorunuz bakacakmış dedim tamam doktorla görüşelim dedi gittik birde ne öğrendim doktorun haberi bile yok bana kimse hasta bildirimi yapmadı dedi rahatlığa bak bırakıp gitmiş izne
Samet Bakacak dediği doktora sordum başıma böyle birşey gelirse ne olacak diye ben burdayım doğurturum ancak benim ücretim farklı olur dedi buda son dakika golü oldu bana yazık valla tek dertleri para bunu anladık ilk doğumum devlette sıkıntılı olduğu için özeli tercih ettik o daha fena çıktı
Niques Ayni sorun bende de var bayramda yok doktorum 27 si pazatedi gel dedi banada bayramda da nobetci doktora gel nts ye baglan hareket histmezsen tansiyon cikarsa hemen hstaneye gel dedi ama bukdar ay bosuna gidicek randevu almak bile ayri bi sorundu hemen doluyodu okdr ugrstk nobtci doktra dogrmak istesem devlete de dgrurm. Bu gece veya yarin gelirse kendi doktorumuza dogar artk gerisi sansa kaldi
Samet Niques yapacak birşey yok artık rabbim hayırlısıyla bir avazda kucağımıza almayı nasip etsin bir sorunla da karşılaşırsam direk devlete gideceğim para için yapanada daha gerek yok o saatten sonra