Hakanleyla bende bugün doktoruma gittim ve bana da bayramda yokum dedi hatta 1 eylüle kadar yokum dedi ama devlete git demedi onun yerine bir arkadaşı bakacakmış oda çok iyi gözün arkada kalmasın dedi. Zaten normal doğum düşündüğüm için doktorun pek bir görevi yok en son bebegi çıkarmaya geliyo sadece sancı vs ebeler ilgileniyor