Melisahinn Merhaba güzel anneler anne adayları kan pıhtılaşması varmış bende hem sulandırıcı hap hemde oksapar iğne kullanacağım eminim tek değilimdir nerelerden vuruyorsunuz iğneyi daha az acıyan yer neresi biraz korkuyorum doğuma kadar kullanacak olmaktan 🥲
3mlek2bebkannesi Melisahinn ben kullanıyorum dha canım 31 haftalığm bacagımdan vuruyorum sanki ordan daha az acıyo gibi geliyo bana
Esra43bkr Melisahinn bende kullanıyorum ilk üç ay göbekten kullandım şimdi koldan devam ediyorum gerçekten zor allh yardimcimiz olsun😟
Simsim60 Melisahinn bende ilk 3 ay göbekten vurdum şimdi bacağa geçtim.alıştım ne morarma ne kanama olmuyor çok şükür.
RHMYT Melisahinn ilk bebegimde de vurulmuştum bunda da vuruluyorum. Benim en rahat ettiğim göbek bölgesi oldu. 36+1 haftalık
Melisahinn 3mlek2bebkannesi yarılamışsın sen maşallah ben daha 5 haftalığım 🥲 rabbim yardımcımız olsun
Edafkrt İlk bebegimfe De kullandım şimdide kullanıyorum ben hep göbekten sağ sol olarak vurdum kol dan denedim ama çok acıyor en iyisi göbek kendim yapıyorum artık kardeş gibi olduk kolay geliyor 🤣
Melisahinn Edafkrt ahah vallahi iyiymiş eşim yapıyor benim dün ilk kez denedik ama bi tedirgin olduk birde yaktı biraz ilacı verince sizinde öylemiydi acaba
burcuacrr Edafkrt benim ilk yapmaya başladığımda acıyor yanıyordu şimdi ne aciyor ne yanıyor yapamıyormuyum acaba bilemedim🙄
Melisahinn Simsim60 dün ilk kez vurdum kendimiz yapıyoruz alışmamaktan olsa gerek hemen çevresi morardı yeri belli
Simsim60 zeynnn5441 diz kapağınızın üzerine 4 parmağınızı koyun,sonra ütü çizgisinin 4 parmak dışına demişti hemşire.o şekilde ayarladım iki tarafa da öyle vuruyorum.bacak ortası dış etlere doğru yani
blueberyy00 Melisahinn daha az acıyan yer göbek kola cesaret edemedim bacak çok acıdı göbek en iyis 28 haftayı doldurcaz hep göbekten yaptım
mirage333 Melisahinn acı heryerde aynı. Ama gobekten vurunca daha az morarıyor. Kollarım cok morariyor benim ve beze oluyor. Bacaktan vurmaya cesaret edemedim hic. Bebek kücükken gobekten vurun. Sonra kola geçin bence.
minigimiz mirage333 tam olarak yeri nasıl ayarlıyorsunuz göbek deliği hızasında 3 parmak ileriye vuruyorm ben