BebekEmir Aman kuzum okuma valla bende kürtaj sonrasını okudum herkes yazmış 40-50-60 gün sonra olunuyor diye ben 28. Gün oldum . Coğunu doktor cagırmış beni çatalda bıraktı gittiler ben 3 kez gttim bakmadılar 😅 Bünyemiz farklı işte . Kafanı bulandırma bak bebeğini kaybetmiş bi anne olarak diyorum burdaki yazılar insanı bunaltıyor . Ben simdi kafam dağılsın die insanlarada faydam olur belki die giriyorum . Allah bilir sen nerde yazdığımı okudun kız 😅