BebekEmir benim yazdığım olabilir , herkesin bünyesi farklı ben sadece öyle anlamıştım canım ama benim 8. Haftaydı . Tamamen herşeyi hissederken geçti . Arkadaş demiş saçmalamış diye ama ben olanı yazdım kaybeden bilir … Sende böyle seyleri okuyup canını sıkma daha 6 haftalıksın daha yeni yeni hormonların değişiyor kuzum