Duygucancan merhaba canım ben 2020 Aralık ayında dış gebelik geçirdim. Hatta iç kanama da geçirdim 4 gün boyunca hastanede yattım. Tüpün biri patladığı için laparoskobi ile alındı. Doktorum 3 ay boyunca korunmamı istedi. Sonra 1 yıl içinde gebe kalmazsan gel diğer tüpünü kontrol edelim dedi. Ben ekime kadar bekledim dayanamayıp diğer tüpü kontrol ettirdim. Çok şükür bir sorun yokmuş. Bu kontrolden sonra ilk dört ay içinde gebe kalanlar çok oluyormuş. Ben de 2. Ayımda hamile kaldım :) şu an çok yeniyiz 4-5 gün önce hamile olduğumu öğrendim. İnşallah sağlıcakla kucağıma alırım. Ben 2019da da karnımda kalbi durmuştu bebeğin aldırmak durumunda kalmıştım. Rabbim isteyen herkese nasib eylesin inşallah 🙏