Duygucancan ben yaklaşık 1,5 yıl önce yaşadım. İğne ile sonlandırıldı sakın korkma takipte kal doktorun iyiyse güven doktoruna benim beta değerim düzenli olarak artmadı kanama filanda yoktu bebek yumurtalıga yerleşmiş . İğne ile tedavi oldum. Çok şükür şimdi 21+5 haftalık hamileyim. Sonrasında bende ya bebeğim olmazsa diye başlarda çok korkuyordum.hatta ya aynısını yaşarsam tekrar diye strese bile giriyor insan ama içini ferah tutmak en güzeli biraz zor ama bunu başarabilirsin