Hilalzynp Suzan-mustafa55 hayır cok iyi benim kızım 29. Haftada 1330 gramdı 3900 doğdu son haftalarda alyolar merak etmeyin
Derya_Ayaz Suzan-mustafa55 çok iyi.ben de 29+6 da gittim 1600 Gr iki haftadan fazla önde gidiyor dedi
Suzan-mustafa55 Sizi okuyunca benim kuzum küçük gibi geldi Tm sağlıklı olsunda minnak ta kalmasin herşeyi yiyorum hergun süt meyve kadar pekmez e daha ne yiyim 18 kilo almışım 7 ayda
1408 Ceyda1- neden maalesef doktorun kilosu az mı dedi çünkü ben de o haftalar da bebeğimin kilosu 1900 dü ama doktorum normal dedi
Ceyda1- 1408 Aaa öyle mi ? Bana 3 hafta karın çevresi geriliği olduğunu söyledi. Belki de kilosu normal ama gerilik var bilmiyorum haftaya tekrar gideceğim
Gulsy esrasilgu muz, tahin pekmez türü şeyler kilo aldirabilir . Günde 4 porsiyon kalsiyum almayida ihmal etmeyin .Ben 2 bardak süt 2 tabak yoğurt yemeyi ihmal etmemeye çalıştım . İncir ceviz de tükettim hergun .
Yusuf_alpin_annesi Muz cokkk fazla tüketiyorum ben yoğurt ve süt yemeklerin yAninda tuketiorum. Çok nadir
Gulsy esrasilgu genetik olabilir bazı şeyler saglikli dogsunlarda canim telafi edilir kilo doğduktan sonra… Sen elinden geleni yapiyormussun zaten
Eceedemir Ezginurklc 32 de gitmedim ama 34 de 2400du 37+2 de 2700 şu minyon bı bebek bekliyoruz Şuan 37+5iz
hilalaks Ezginurklc 32de 1880 gramdı, 5 gun geriden geliyor dedi yakin takibe aldik 33te tekrar gidecegim sali gunu insallah kilo almis olur 🙏🏻 Hepimizin bebekleri iyi olsun insallah