Cismmpoyraz48 Sena kulağa hoş gelse de anlamı ‘övme, methetme demek, anlamsız yani. Ecrin’in de anlamı bilindiği gibi değil. O da manasız. Beren ise, zeki, güçlü kadın demek . Ben de 26 haftalığım, kız ismi araştırıyorum. Ve bana sorarsanız değişik olsun diye ortaya çıkan abidik gubidik isimler yerine, klasik ama aynı zaman da çok da sıradan olmayan isimleri tercih edin derim. Şeyma , Rabia gibi ..