sabah aksam iki uc dis cig sarimsak dograyip suyla ilaç niyetine yutun. max 3 gun sonra iyilesirsiniz.
bir de normalde de grip pek ilacla gecen birsey degil hamile olmasanız da. istirahat bol sıvı ilacı.
pazartesi hastaydim bogazimda iltihap vardi üstüne burnum tıkalı nefes alamıyordum. uc gun yaptım çarşambaya hicbir seyim kalmadi. ki iltihap icin normalde hep antibiyotik kullanilir. sarımsak tek basına mucize… hastalanmayancocuk sayfasini takip edersen ilacı cok cok nadir durumlar dışında hayatından cogu kisi çıkarır.