Ferda94 26 haftalık hamileyim ve grip oldum. Çok şiddetli geçmiyor ama yine de bebeği etkiler mi diye korkuyorum. Malum İlacta kullanamıyorum.Geçmesi için önerisi olan var mı ?
yumer123 Ferda94 yok canim korkma Rabbim koruyor onları sen kendine dikkat et nane limon ic c vitamini al gecer insallah
findikkurdum17 Ferda94 3 gündür aynı durumdayim dünden beri de öksürük var nane limon ballı süt içiyorum ama boğazım hiç gecmiyo yırtılmış gibi sanki
Busrabaksii Ferda94 Ben de o şekildeyim test yaptırmalı mıyım bilmiyorum. Doktorum ilaç kullanamicaksin gerek yok o yüzden diyor ama burda gördüğüm kadarıyla da kan sulandırıcı falan kullananlar var. Sadece burun tıkanıklığı yaşıyorum buda migrenimi tetikliyor. 3 günde 5-6 defa hapşırık bide bu kadar. Buda grip veya nezle sayılır mı bilmiyorum aslında. 32+4 olduğum için herşeyden korkuyorum tedirgin oldum artık iyice. Eşim de hasta olmadığımı sadece burun tıkanıklığı kaynakli böyle oldugumu benim abarttigimi düşünüyor ay bilemedim 😂
sessizizleyici Ferda94 eşiim pozitifti bugün karantinası bitiyordu dün aksamdan beri ben cok kötüyüm 37.5 atesim gece hiç uyumadım psikolojim cok kötü oldu bi anda 16+3üz bizde inş yavru kuşuma bisey olmaz 😢😢
Ferda94 findikkurdum17 aynen bende 3 gündür öyleyim çok şükür şiddetli biseyim yok ama insan korkuyor yine de 😔 nane limon zararlı olur mu diye hiç içmemiştim
Ferda94 Busrabaksii ben dün gidip test verdim. Ne olur ne olmaz gibisine. İcim rahatlar. Bir de ben daha aşı olmadım aşı olsam mı düşüncelerim vardı. Eğer koronaysa asıyı olmam bağışıklık kazanmış oldum düşüncesi olur diyerek test verdim 🙈
Ferda94 sessizizleyici olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻 İnsan yine de korkuyor anlıyorum sizi 😔 insallah sağ Salim bian önce atlatırız 🙏🏻
yumer123 Ferda94 kuzum nane limon zararsiz gunde 1 fincan icebilirsin birde c vitamini portakal mandalina ye insallah iyi gelir
findikkurdum17 Ferda94 icilebiliyor diye bildiğim için mecburen içiyorum canım ilaç alamiyoruz böyle bari geçsin boğazım mahvediyor beni öksürüğe çaresi olan varsa yazsın ya
Civcivinannesiii Ferda94 gecmis olsun bende gecirdim cook agir grip kadin dogum doktorum nurofen ve bogaz pastili yazmisti Sizle doktorunuza soyleyin grip oldugunuzu ilac yazar 😊 Birde bol eksili acili Corbalar icin
Ferda94 Civcivinannesiii bana da aynı şekilde bogaz pastili verdi. Suanlık çok ağır olmadığı icin o şekilde idare ediyorum 😊 çok teşekkür ederim 🙏🏻
Yesilim23 Ferda94 3haftada ikinci gribim dün acildeydim bende 37.8 ateşim vardı vitamin ve parol serum taktılar hala aynıyım bende korkuyorm bebeğe bşy oldumu diye haftaya kontrole gidicem insallah😞
Ferda94 Yesilim23 Yesilim23 çok geçmiş olsun. İnsan korkuyor gerçekten. Hareketleri Farklı mı diye odaklanıyor 😕
OzgeSyr_ findikkurdum17 ceviz kabugu kaynatılıp suyu bebeklere verılıyor normalde oksuruk ıcın deneyebılırsınız