Şuan 7+6 günlük hamileyim. Geçen hafta alttan muayene ile baktığında henüz kalp atışı yok ama yolk kesesi oluşmuş bebekte oluşur bi ses alır gibiyim ama emin olamıyorum şuan yok demisti. Bugün gittiğimde karından ultrasonla baktı bu kese boş dedi büyümemişte kese dedi. Ne kalp atisi alıyorum ne de bebek gözüküyor dedi.Geçen hafta 11.6 mm olan kese bu hafta 16.1mm ama büyümemiş dedi. Yinede için rahat etsin hastaneye gidip bir renkli ultrasona gir fakat yüksek ihtimal kürtaj olman gerekli dedi. Dünyam başıma yıkıldı sizce renkli ultrasonda görme ihtimalim var mı yoksa hiç şansım yok mu gerçekten yıkıldım hiç beklemiyordum 😥