Momtheangel canm hiç umitsinlenme herşey Allah’tan ben en son Kasım’da adet oldum geçen ay adet olunca sozde rahim filmi cekilcektim baktım adetim gelmiyor tarlusal içtim adet söktürücü baktım adetim gelmiyor hala bu ay silik çizgi gördüm şaka gibi aradan kaç zaman gdcti düşün bide adet söktürücü içtiğim halde 4 gün önce 36 çıktı dün yaptım beta tekrar 125,= çıktı pazartesi bidaha kan vercem inşallah sağlıklı ilerler hala bulundugum durumun şokunu atlatamiyorum 😆 yani kısacası hiç ümitsizliğe kapılma canm gün doğmadan neler dogar