Sabah kan vericemm çok heyecanlıyım ama çokta karışık yani anlatsam dizinde kafanız karışır. 😂 17 Kasım da kürtaj oldum 23 Aralık’ta beta 4.24 düşmüştü baktırdım 25 aralık ilk adet oldum geçen hafta lekelenme oldu bilemedim 3 test yaptım üçü de pozitif çıktı 😂 var mı yok mu bilmiyorum. 😂 Dua edin yeter canlarım ♥️