Fdemir60 Böyle daha iyi idare ediyorum bende yiyordum ama iyice bir kapsamlı sordum soruşturdum baya araştırdım kendimi de gözlemledim, Allaha şükür şimdi iyiyim kusmam yok hafif yanmam var ama az az İnşallah seninde geçer biliyorum gece uyutmuyor o yanma kıvrandırıyor bir de kaç kere ağlamıştm ama iyiyim şükür🙏🏻