Sinemgkmn Bugün sguat hareketlerine başladım vücut ağrıları olarak rahat hissettiğim bir gün oldu açıkçası. Soğuk olduğu için dışarı çıkamıyorum can atıyorum aslında yürüyüş yapmak için ama evde hareketler yapmaya başladım o yüzden 😇
Umutmavii Irmak23 aslında yapmıyorum , sadece yürüyüş yapıyorum günlük 1 saat. Bir çok yerde kendinizi rahat bırakın ve uzanıp vücudunuzu gevşetin gibi öneriler ile karşılaşıyorum , tabii ne kadar mümkün olabilirse :)