Filiko amaan birde hareket yasaksa siz gerçekten dikkat etmelisiniz benim şükür hareketten yana sıkıntım yok üsteki birde son aylarimda okmama rağmen çok fazla hareket ediyorum e tabi birde bitane 4 yaşında kızımda olunca mecburda kalıyorum o şekilde belkidr fazla yükselmiyor şekerim. Siz dikkat edin Rabbim şifa versin 🤲