1 hafta diyet yaptım açlık 108 çıktı kontrolde. Direk akşam yemektwn sonra insüline başladı doktor. 24 haftada teşhis kondu bebek normal kilosundaydı ama gebelik şekeri olunca ve bu haftalarda ortaya çıktığı için dikkatli olmak gerek diye düşündüm diyet artı insülin devam ediyoruz bakalım. 27ye gircez bu gece önümüzde uzun yol var hepimize Allah kolaylık versin 🙏🏻