Momtheangel Yeniannee29 her akşam yedim korkma birşey olmuyor cnm yiyebilirsin en çok çiğ köfte aşermiştim bende 😂
Lesyaca tugbadugan0000 hayır öyle bisey tabiki yok bunu neden bu kadar uzatıyorsunuz acaba? Sadece olan bişeyi söyledim bu bir tesadüfte olabilir yani illa yiyen erkek doğuracak diye bisey yok şeyini çıkarmayın lütfen!
Yldrmerve Aş erdiğim bi kaç yiyecekler arasında çiğ köfte bayılarak yiyorum kızım olcak bunun cinsiyetle alakası yok🙃
Gzmnrayd Yeniannee29 ilk 3 ay cig kofte yedim her gun surekli canm cekiodu .Bisi olmaz bence icinde kiyma.et yok .bebegm.kiz 😍
Ordu52 Yeniannee29 Kız etsiz yiyebilirsinn bisey olmazz bendee çoook yiyorumm 🤩 ayy şuan konuşurken bile canım istedii gözümün önüne geldiii😋🤤🤤