Yeniannee29 11 haftalık hamileyim canım çok Battalbey çipköfte çekti aradım sordum etsizmiş zaten etsiz çiğköfte zararlı mı yediniz mi hamileyken
Askiletotomsu Yeniannee29 zararlı değil canım Mega durum bile yedim üst üste Zarari sadece senin gebeliginde mide yanman kramplarin varsa sana oluyor, iyice azdiriyor rahatsızlığını O kadar
Sevgisglm Yeniannee29 offf ya bir arkadaşım hikaye atmış gün içinde canım çekmedi ama akşam resmen krize girdim eşime söyledim gelirken alırım dedi .. geldi baktım elinde poşet yok ay almayı unuttum yarın alırım dedi ben ağladım resmen 😂😂 şaka yaptım çantamda dedi ama çok üzüldüm ilk aşerdiğim şey sanırım çiğ köfte 😂 hiç oturmadan ayakta sardım yedim zaten artık çiğ köfteleri etli yapmıyorlar yiyebilirsin valla cokta güzel gidiyor bool limonlu 😂
dilanayyildiz Yeniannee29 etli yok ki Türkiye de artık yasaklandı ben çok yedim canım çok şükür bir sıkıntı olmadı
Eslem_1 Yeniannee29 ben de 15 hastalıkken yemeye başlamıştım önce içinde maydanoz var diye tereddüt etmiştim ama o kadar Maydanozdan bir şey olmaz diye düşündüm 2 kez yedim bu zamana kadar
Lesyaca Canım benim arkadaşımda öyle sürekli cigkofte istiyordu ve yiyordu bi sorun yaşamadı ayrıca oğlu oldu 😍
Yeniannee29 Lesyaca içim rahatladı aslında yarın annemler temiz evde yapıcaklqr benim için ama dayanamadım ah şu aşermeler 😽
Sevgisglm Lesyaca hahah benimde öyle hatta bana kesin kız kız dediler çiğ köfte yediğim için sürekli ekşi acı şeyler yiyorum diye oğluşum süpriz yaptı herkese 😂🤰🏼🧿🌸
Lesyaca Askiletotomsu kız olunca ekşi erkek olunca tatlı derler ya hani oda cigkofte aşeriyordu o bakımdan söylemek istedim ne var yanii?
Yeniannee29 Sevgisglm offf daha sipariş gelmedi ağzım sulandı sen anlattıkça yani bebekler de sağlıklı birşey istemiyor nerde sağlıksız hep onlar 😃 üzülüyorum valla ama eskiden böyle beslenme mi vardı annelerimiz çatır çatır doğururdu demi
Andrea16 Ben çok yedim ya hala da yiyorum 30 haftalık olduk bir sorun yok zaten etsiz çiğköfte bunlar. Etli olanlarda sıkıntı var da boş bulgur yani ne olacak 😊
Sevgisglm Yeniannee29 ilk 3 ay çok asırı dikkat ettim yediklerime içtiklerime sonrasında haftada bir kaç kez kendimi ödüllendiriyorum 27+ 2 olduk 🧿 ara ara cipste yiyorum burgerde sadece yemediklerim kokoreç midye sakat at onun dısında nefsimi köreltmek için yiyorum insanız sonucta birde bizim ki aşerme yapıcak birşey yok azda olsa yenecek o 😂
Lesyaca Sevgisglm bizde arkadaşım için öyle düşünmüştük kendiside öyle zannediyordu sonra ogrendikki oglusu olacakmış hatta oldu bile bunlar önemli değil tabii sağlıklı olsunlarda gerisi boş 😊sadece bir tesadüf demekki ne diyelim 🤷🏻♀️
Lesyaca tugbadugan0000 hayır öyle bisey tabiki yok bunu neden bu kadar uzatıyorsunuz acaba? Sadece olan bişeyi söyledim bu bir tesadüfte olabilir yani illa yiyen erkek doğuracak diye bisey yok şeyini çıkarmayın lütfen!