Pogacayanak Mervekrgl canim benim yaa gerçekten cok sevindim 😍 en guzel duaymis başkasına edilen dua sen de bize dua et 🙏🙏
Nishaa Semraylmz :( Ben cok az su iciyorum 5 bardak diyolar günde 3 litre icilmesi lazim diye siz nekadar iciyosunuz
Semraylmz Nishaa havalar sıcak olduğu için olabildiğince fazla içmeye çalışıyorum vücut çok su kaybediyo çünkü. Elinden geldiğince çok su içmeye çalış idrar yolu enfeksiyonunu ve en önemlisi erken doğumu önlüyo diye biliyorum.
Nishaa Semraylmz evet zorlamam gerek biraz su icince karnim doyuyor o yüzden fazla icmiyorum kahvalti felan zor yapiyorum 😩