Mervekrgl Pogacayanak bende de iki hafta önce suyun iyi demişti. Bilmiyorum ya 4 saatte Bi amniyon sıvısı yenileniyomuş belki o ana geldi doktor. İnşallah düzelir sende canını sıkma
Pogacayanak Mervekrgl valla morali yuksek tutmaya çalışıyorum ama yasadigim korku malum gel bi sarilalim herseyi ayni yasamisiz 😊
[silindi] Mervekrgl evet fazla tuzlu yemeyin bol su için hem ödem sizin için de zor rahatsızlık veriyor illa ki gebelikte ödem olur ama fazlası olmaması lazım
[silindi] Mervekrgl Ramazan da ful oruç tutmama rağmen şu an suyumuz iyi çok şükür ☺️ Deveci armudu da yemiştim havuç suyu içtim arada hâla içiyorum hem de her gün içmememe rağmen şu an iyi şükür☺️ İnşallah normale döner sizin de
Pogacayanak Mervekrgl yaaa benim de kiz 😍😍 ilk ogrendigimde de sevincten aglamistm allahım kızlarımızı bize bağışlasın
Pogacayanak Mervekrgl yarın mi gidecektin doktora mutlaka haber ver bana da olur mu şuan tefriciye duasi okuyorum senin icin de okuyacagim merak etme
Mervekrgl Pogacayanak ya cevap veremedim kusura bakma. Doktora gittim ve suyunun az olduğunu kim söyledi gayet iyi dedi doktor
Pogacayanak Mervekrgl canim benim yaa gerçekten cok sevindim 😍 en guzel duaymis başkasına edilen dua sen de bize dua et 🙏🙏