Liyuzamom eger beyaz renkliyse benim her sancidan sonra yogun bir sekilde geliyor o akinti. Doktora ve ebeye sordum rahim calisiyor doguma hazirlik yapiyor dedi. 38+0 da dun kontrolum vardi doktorum cati kontrolumu yaptiginda evet rahim agzin yumusamis dedi sanirim o akintilar buna sebebiyet verdi. Aksamada nisanim geldi kahverengi rengindeydi biraz daha yogundu gunluk ped kullaniyorum ona bulasmisti baya.