Hanife_ yumurta 2 tane normal fakat ayda 1 kg alması normal değil. Doktorum şöyle hesap yapmıştı 3 yaş kontrolünde. Mesela ilk doğduğunda aylık 1 kg alması normal. Bu 2 yaştan sonra gram 3 yaştan sonra aylık max 250 gram hatta gram almadığı ay normal sayılıyor. Eğer ayda 1 kg almaya devam ederse 6 ay sonra 6 kg edecek. 3.5 yaşında 24 kg olmuş olacak. Yarım kg alırsa 3.5 yaşında 21 kg edecek. Bu rakamlarda anormal. Ergenlik dönemine kadar goy kilo gelişmeye devam ediyor çünkü. Siz yine de bi doktora gösterin. İçiniz rahat etsin 🌸