2kezAnneyim 15+3 olan varmi tek yumurta ikizi olup tek plesanta olanlar gelişimleri nasıl bu hafta da olup kac gr kac cm sizin bebisler merak ediyorum
mor_menekse1 2kezAnneyim bizim tek plesenta canım iki hafta gerilik var kann kaçaği çıktı bir anda küçük bebeğe az gidiyor yatışım yapıldı bekliyoruz Allah’ın izniyle bir sorun olmazsa sıkı takiple kan akışı takip edilecek sağlıkla doğarlar inşAllah :( şimdi ikiside aynı haftada mı senınkler gelişimi nasıl
mjj 2kezAnneyim benim tek yumurta tek plesanta 25+4 haftalık olduk gelişimleri gayet iyi haftalarına göre uyumlu gidiyorlar
Hatice-31 2kezAnneyim canım benim de 27 hafta tek plesanta şuan her şey yolunda gidiyor çok şükür inşallah sağlıkla zamanında gelirler 🙏
2kezAnneyim mor_menekse1 çok geçmiş olsn senin senin yazılarına çoğu yerde denk geldim Allah inşallah selamete cikarir tez vakitte Allah istedikten snra inşallah bi sıkıntı çıkmadan dünyada gelirler. Bnm suan ikiside aynı ilerliyor senin bu haftalarda nasıldı gelişimleri
Tgbx mor_menekse1 aynı şeyleri yaşadım ikizden ikize transfüZyon sendromu vardı 20. Haftada ameliyat olduk yoksa her iki bebeğimide kaybedecektim. Bu ameliyatı yapabilen tr de 4 5 doktor var ben acıbadem atakentte mehmet aytaç yüksele oldum. Çok çok çok başarılı ve harika bir doktor. Nolur paraya kıyıp gidin. İmkanınız eger yoksa tedavisi sadece çapada var ama vakit kaybetmeyin hiç durmadan gidin derim.
mor_menekse1 2kezAnneyim Amin inşAllah canım benim Rabbim zamanında Saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah o haftalarda bir hafta fark vardı yavas yavaş açıldı kan akışı zayıfladı çok şükür tamamen bitmiş degil dua edip bklyorum
2kezAnneyim mor_menekse1 canim sen detayliyi nerdee yaptırdın İstanbuldayım bnde suan zamanı var ama iyi bir perinotalaji uzmanı ariyorm sen devlette mi özelde mi baktrdin
2kezAnneyim mor_menekse1 canım bnmkiler 15+1de 120 gr dilar 10 cmde boyları dedi doktor ikiside haftasına uyumluydu
Sehenz 2kezAnneyim benim daha zamanım var o zaman 😅 6. Haftadayım kalp atışı için erken vajinal ultrasondan bakarsak duyulur dedi ben istemedim enfeksiyon riskinden dolayı bakalım 2 hafta sonra belli olur tek mi çift mi 🤣
mor_menekse1 2kezAnneyim özelde baktırdım Erzuruumdan geldim İstanbula perinatologlar için şuan yatış verildi zaten İyki geldım
elf0 Sehenz bulantılarım başladıysa kalp atışı duyulmuştur benim doktor öyle demişti 🙈 Pazartesi 10 haftalık oluyoruz biz de iki kese var ama tek yumurta mı oluyor çift mi anlayamadım hala doktora dorcam gidince