nslspsy9 dilaraulusoy amin İnşaAllah canım MaşaAllah SübhanAllah Allahım hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
nslspsy9 Yakınım ve tanığım insanlardan duymak istediğim şeyleri sizden duydum Allah razı olsun sizlerden Rabbim hayırlısıyla evlatlarınıza kavuşmayı nasip etsin İnşaAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ElifAlknl16 Melisakpln Görünmez canım bende gitmiştim kesesi oluşmuş ama bebek daha oluşmamış demişti doktor tabi öyle söyleyince korkmuştum 🤭 Sonra 7 haftalık olunca gittim kalp atışını dinledim sende biraz bekle 3.4 hafta sonra git
Azra_Mom Melisakpln daha göremezsin canım 2 hafta sonra gitsen çok daha iyi olur en azından bebeğinde görürsün