nslspsy9 illaki oluyor insanda ne olacağını bilemiyorsun iyi mi kötü mü var mi bisi insan hergun elinde olsa doktora gitmek istiyor ama beklemek en iyisi çünkü bende yaşadım biraz da erken öğrendim doktorda hep en kötüsünü söylüyor bi dahaki doktora gidene kadar hep ağladım kese görünmemisti doktorda düşük yapıyor olabilirsin dedi hergun ağladım sonra doktora gittim 1 kac gün sonra kese göründü inan ki sadece kendine ve bebeğe eziyet hemde strese sokmak sakın kalmaya çalış zaten nasibinde varsa o evlat her şekilde nasip olur olmazsa da hayırlısı öyleymiş dersin hersey allahtan sonuçta yoktan var eden Rabbım