Busra2013 benimde normal çıkıyor herşey ama kilosu az işte güzelde besleniyorum ama öyle aşırı yiyemiyorum o yüzdenmi zayıf anlamadım gitti bende 2 bçuk doğsun diye dua ediyorum en azından elimize alabilelim korkmadan 😂 genetikle alakası varmış doktorumda öyle söyledi yapacak birşey yok 😂😂