Busra2013 canm benim bebeğime minyon bir bebek olacak dedi eşimde bende zayıfız şişman bir bebek bekleme dedi birde karın çevresi 1 hafta geridenmiş ama bir sorun olmaz dedi önceki doktorum gelişimi geri olablr demişti o doktorumu değiştirdim araştırma hastanesine gidiyorum şuan detaylı bi şekilde incelendi bir sorunu yok allaha şükür 🙏🏻 Bende senin gibi çok kafama takıyordum hatta buraya post açmıştım kilo hakkında ama artık takmamaya çalışıyorum 😂