nese_gocuk Minikuzu 5.haftada ikiz olduğunu öğrendim 6.haftada gittiğimde 3.kese oluşmuş ucude ayrı kese
SEVGIMSEN Kubra1853 neden kuzum qab yikaya bilersen agir deilki🤔yungul iw yapa bilersen bence olmazmi dedi doktor cokda uzanma kanin durmasin
Kubra1853 SEVGIMSEN korkuyorum ben canım hafif işler yapıyorum yemek evde yürüyorum uzanıyorum yine yürüyorum öyle hep evdeyim sende dikkat et kendini yorma agır iş etme dinlen ikiz bebekler dikkat istiyor
Kubra1853 SEVGIMSEN mide bulantım 16 haftaya kadar sürdü prilam diye bir hap verdi o iyi eti çok şükür durdu he cok uykum vardı
SEVGIMSEN Kubra1853 bende 9 haftada qarnimsa cokkkk agrilar oldu doktor dedi bebeklerden o haftalarda olur sendede olurmu?
Kubra1853 SEVGIMSEN he türküm bende muz yiyorum muz iyidir ye kivi yiyorum yumurta peynir tavuk yiyorum , cig et yeme maydanoz yeme canım bitkisel şeyler yeme
Kubra1853 SEVGIMSEN bol su iç süt iç ceviz fındık ye bu hafta ben 12 haftalıken sürekli ceviz yedim sende ye
Kubra1853 SEVGIMSEN ot falan mesala zencefil ıhlamur yeşil cay içme öyle şeyler birde cig et yeme maydanoz yeme bunlar iyi degil
Kubra1853 SEVGIMSEN önemli degil iyi ki yazdın azerileri çok severim sende çok iyisin beli 😊bişey olursa yaz yine